Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Pardubice / Obchodní manažer Versino CZ – Pardubice

Obchodní manažer Versino CZ – Pardubice

Versino CZ, s. r. o. nabízí volné pracovní místo na pozici Obchodní manažer Versino CZ – Pardubice. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 35 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Versino CZ, s. r. o., okres Pardubice. Nástup možný od 1.2.2021. Další informace Vám poskytne Mgr. Petr Kmošek.

Zaměstnavatel: Versino CZ, s. r. o.
Místo výkonu práce: Pardubice
Platové ohodnocení: 35 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Mezi hlavní zodpovědnosti obchodního zástupce patří identifikace nových obchodních příležitostí, zpracován poptávek a nabídek zejména v oblasti ERP systémů, doplňkových řešení a služeb z portfolia Versino CZ.

Dále pak obchodní prezentace nabízených řešení potenciálním zákazníkům, vedení obchodních případů a správa pipeline včetně komunikace a kooperace s hlavními obchodními partnery Versino CZ.

Obchodní manažer Versino CZ – Pardubice

Náplň práce:
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí
- Správa pipeline obchodních příležitostí
- Komunikace se potenciálními i stávajícími zákazníky
- Zpracování a prezentace nabídek
- Obchodní prezentace řešení a služeb Versino CZ
- Spolupráce na tvorbě a přípravě kampaní
- Správa katalogu řešení a úprav Versino CZ
- Průběžné sledování obchodních a produktových informací od hlavních dodavatelů a jejich zpracování pro účely vlastní komunikace Versino CZ

Požadavky:
- SŠ/ VŠ
- Dobrá orientace v prostředí informačních systémů ERP SAP Business One, případně obdobného softwaru jako je ABRA, Helios, Navision, Axapta, Vision, Karat, K2 apod.
- Microsoft Office uživatelská znalost
- Velmi dobré komunikační schopnosti
- Aktivní znalost anglického jazyka
- Schopnost práce v týmu
- Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost, samostatnost
- Řidičský průkaz skupiny B

Co nabízíme:
- Zajímavou práci v dynamickém oboru s možností osobního růstu
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- Možnost dalšího školení a vzdělávání
- Příspěvky na stravování
- Příspěvky na důchodové pojištění
- Přidělené auto

Platové ohodnocení:
- Základní 35 – 40 000 Kč včetně osobního ohodnocení + provize z dosažených prodejů

Pokud Vás naše nabízená pozice zaujala, pošlete nám svůj strukturovaný životopis na email: info@kmosek.com. Mgr. Petr Kmošek – HR Interim manager. Těšíme se na Vaše reakce.

První kontakt

Kontaktní osoba: Mgr. Petr Kmošek
Telefon: 605733267
E-mail: info@kmosek.com

Referenční číslo ÚP: 17041130721
Poslední aktualizace: 5.1.2021

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 22.6.2021.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů