Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Pardubice / Referent/ka úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT

Referent/ka úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT

Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/ka úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 21 710 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Městský obvod Pardubice IV, okres Pardubice. Nástup možný od 1.10.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Naděžda Peterová, , tel.: 466 859 847; 605 798 844, e-mail: .

Zaměstnavatel: Statutární město Pardubice
Místo výkonu práce: Pardubice
Platové ohodnocení: 21 710 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Od 1.10.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Výběrové řízení č. 3/2023 na pozci referent úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT, Kanceláře úřadu.

Charakteristika vykonávané činnosti:
- zabezpečuje jednání Rady a Zastupitelstva MO Pardubice IV, jednání starosty MO a tajemnice ÚMO Pardubice IV, vyhotovuje zápisy, předává je účastníkům jednání
- zabezpečuje včastnou přípravu podkladů pro práci starosty a tajemníka, zajišťuje přijetí návštěv
- organizuje akce pořádané starostou MO a tajemníkem ÚMO Pardubice IV
- plní funkci podatelny
- zabezpečuje propagaci MO a ÚMO Pardubice IV s cílem zvýšit jeho celkovou atraktivnost
- zabezpečuje administrativní práce Kanceláře úřadu
- zabezpečuje služby Czech POINT, zastupuje při provádění legalizace podpisů a vidimace listin i mimo úřad v rámci obvodu
- zajišťuje přípravu podkladů pro články obvodního zpravodaje
- zabezepečuje vedení úřední desky

Požadavky na uchazeče:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb. a vyhlášky č. 4/2019 v platném znění výhodou
- znalost tvorby obecního zpravodaje výhodou
- vedení spisové služby (znalost programu ELISSA) výhodou
- znalost vedení úřední desky výhodou
- praxe v oboru a státní správě nebo samosprávě výhodou
- zkouška o ověřování pravosti podpisu a listin (vidimace a legalizace) výhodou
- příjemné vystupování, komunikativnost, schopnost práce v kolektivu, flexibilita, odpovědnost a spolehlivost

Nabízíme:
- stabilní zázemí úřdu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání

PODMÍNKY A NÁLEŽITOSTI PŘIHLÁŠKY K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ JSOU K DISPOZICI NA ÚŘEDNÍ DESCE MĚSTSKÉHO OBVODU PARDUBICE IV (prostřednictvím www.pardubice.eu)

Přihlášku s přílohami doručte do 2.10.2023 do 10.00 hodin buď osobně na podatelnu ÚMO Pardubice IV nebo poštou na adresu ÚMO Pardubice IV. Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy "NEOTVÍRAT" a "ČÍSLEM A NÁZVEM VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ".

První kontakt

Kontaktní osoba: Ing. Naděžda Peterová
Telefon: 466 859 847; 605 798 844

Referenční číslo ÚP: 28112520795
Poslední aktualizace: 11. 9. 2023

Podobné pracovní nabídky

Město Holice – Holice
22. 9. 2023 · 30 000 – 35 000 Kč
Statutární město Pardubice – Pardubice
6. 9. 2023 · 23 390 – 40 000 Kč
Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 28.9.2023.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů