Referent/ka úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT
Statutární město Pardubice nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Referent/ka úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT. Práce na plný úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením 21 710 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je Městský obvod Pardubice IV, okres Pardubice. Nástup možný od 1.10.2023. Další informace Vám poskytne Ing. Naděžda Peterová, , tel.: 466 859 847; 605 798 844, e-mail: .
Zaměstnavatel:
Statutární město Pardubice
Místo výkonu práce:
Pardubice
Platové ohodnocení:
21 710 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.10.2023 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Výběrové řízení č. 3/2023 na pozci referent úseku sekretariátu, podatelny a Czech POINT, Kanceláře úřadu.
Charakteristika vykonávané činnosti:
- zabezpečuje jednání Rady a Zastupitelstva MO Pardubice IV, jednání starosty MO a tajemnice ÚMO Pardubice IV, vyhotovuje zápisy, předává je účastníkům jednání
- zabezpečuje včastnou přípravu podkladů pro práci starosty a tajemníka, zajišťuje přijetí návštěv
- organizuje akce pořádané starostou MO a tajemníkem ÚMO Pardubice IV
- plní funkci podatelny
- zabezpečuje propagaci MO a ÚMO Pardubice IV s cílem zvýšit jeho celkovou atraktivnost
- zabezpečuje administrativní práce Kanceláře úřadu
- zabezpečuje služby Czech POINT, zastupuje při provádění legalizace podpisů a vidimace listin i mimo úřad v rámci obvodu
- zajišťuje přípravu podkladů pro články obvodního zpravodaje
- zabezepečuje vedení úřední desky
Požadavky na uchazeče:
- znalost zákona č. 128/2000 Sb. a vyhlášky č. 4/2019 v platném znění výhodou
- znalost tvorby obecního zpravodaje výhodou
- vedení spisové služby (znalost programu ELISSA) výhodou
- znalost vedení úřední desky výhodou
- praxe v oboru a státní správě nebo samosprávě výhodou
- zkouška o ověřování pravosti podpisu a listin (vidimace a legalizace) výhodou
- příjemné vystupování, komunikativnost, schopnost práce v kolektivu, flexibilita, odpovědnost a spolehlivost
Nabízíme:
- stabilní zázemí úřdu územní samosprávy
- motivační finanční ohodnocení
- podporu profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání
PODMÍNKY A NÁLEŽITOSTI PŘIHLÁŠKY K VÝBĚROVÉMU ŘÍZENÍ JSOU K DISPOZICI NA ÚŘEDNÍ DESCE MĚSTSKÉHO OBVODU PARDUBICE IV (prostřednictvím www.pardubice.eu)
Přihlášku s přílohami doručte do 2.10.2023 do 10.00 hodin buď osobně na podatelnu ÚMO Pardubice IV nebo poštou na adresu ÚMO Pardubice IV. Uzavřenou obálku včetně požadovaných listin označte slovy "NEOTVÍRAT" a "ČÍSLEM A NÁZVEM VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ".
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Naděžda Peterová
Telefon: 466 859 847; 605 798 844
Referenční číslo ÚP:
28112520795
Poslední aktualizace:
11. 9. 2023