Hledat zaměstnání
Hlavní strana / Volná místa / Pardubice / Finanční manažer/ka

Finanční manažer/ka

Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru financí na pozici Finanční manažer/ka. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 70 000 do 95 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ magisterské. Místem pracoviště je Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o. - Pardubice, okres Pardubice. Nástup možný ihned. Další informace Vám poskytne Andrey Maximovich, , tel.: +420 724 028 298, e-mail: andrey.maksimovich@mechel.com.

Zaměstnavatel: Mechel Service Stahlhandel Czech Republic s.r.o.
Místo výkonu práce: Pardubice
Platové ohodnocení: 70 000 – 95 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu: Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně: 40
Pracovní poměr: Na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva

Poznámka zaměstnavatele

Popis pozice
1.Tvorba P&L (PPSTiP) (ukazatele tržeb na straně příjmů, odhady nákladů: obchodní a administrativní náklady, ostatní náklady, výpočet provozního a čistého zisku, krátkodobé a dlouhodobé prognózy):
Rozpočtování, ekonomické analýzy;
Finanční plánování (rozpočty, prognózy, reporting)
Kontrola plnění rozpočtu;
Analýza finanční a ekonomické činnosti podniku (dynamika ukazatelů účetního výkaznictví o výsledcích finanční a ekonomické činnosti podniku, tržby za služby, odhady nákladů);
Analýza příjmů a výdajů podle rozpočtových položek;
Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů.
2.Tvorba CF (DDS):
Tvorba rozpočtu DDS, kontrola realizace, Plan-Fact, psaní analytických poznámek k realizaci;
Sledování žádostí o platbu, vytváření registru plateb;
Plánování peněžních toků;
Stanovení postupu při placení závazků. Denní tvorba účtů a jejich úhrada.
3. Plánování splátkového kalendáře do měsíce, sledování plateb
4. Kontrola nákladů, finanční kontrola (účtenky, smlouvy, zásoby, obrat materiálu)
5. Samostatná příprava jednotlivých částí účetní závěrky dle IFRS (IFRS);
6. Organizace interakce s bankami, daňovými službami, právnickými osobami. leasingové společnosti pro rozvoj podniku, v souladu s vnitřními předpisy společnosti;
7. Zodpovědnost za finanční plány, rozpočty a analýzy, vedení účetnictví a daní, kontrola, výkaznictví, dodržování zákonů a předpisů;
8. Kontrola čerpání finančních prostředků schválených položkově na aktuální měsíc;
9. Sledování realizace zadávacích řízení s přihlédnutím k výběrovému řízení. Kontrola finanční podpory nad plánem nákupu;
10. Příprava měsíční a roční účetní závěrky;
11. Kontrola kvality přípravy finančních dokumentů pro audit a podpora interakce mezi finančním oddělením a zaměstnanci auditu;
12. Měsíční organizace účetního výkaznictví ve společné databázi v účetním systému Mechel (APOD);
13. Sledování objektivity výpočtů mezd s účetním oddělením s přihlédnutím k plánovaným ukazatelům;
14. Plnění dalších pokynů vedoucího;
15. Účast na inventarizaci.
Co Vám můžeme nabídnout
- Práci na plný úvazek ve stabilní společnosti.
- Nástup možný ihned,.
- Příspěvek na stravování.
- Služební vozidlo.
- Možnost dalšího rozvoje a profesního růstu.
První kontakt e-mailem.

První kontakt

Kontaktní osoba: Andrey Maximovich
Telefon: +420 724 028 298
E-mail: andrey.maksimovich@mechel.com

Referenční číslo ÚP: 28648160712
Poslední aktualizace: 5. 1. 2024

Informace o volných pracovních místech poskytuje Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR.
Poslední aktualizace dat proběhla dne 23.2.2024.
O webu a kontakty | Ochrana osobních údajů | Souhlas s nastavením osobních údajů