Administrativní pracovník-pracovnice/back office
Alewerans s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník-pracovnice/back office. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 28 000 do 36 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Alewerans s.r.o. - provozovna, okres Pardubice. Nástup možný od 20.1.2025. Další informace vám poskytne Jiří Hloch, tel.: 603 999 848, e-mail: job@alewerans.com.
Poznámka zaměstnavatele
Požadavky: znalost dopravního prostředí, znalost celního prostředí, organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, reprezentativní jednání, vysoké pracovní nasazení - řešení krizových situací. Týmová spolupráce!
Zaměstnanecké výhody: dynamický kolektiv, možnost finančního růstu, služební telefon s neomezeným tarifem, služební notebook, příspěvky na PHM (služební tankovací karta), vzdělávací kurzy, firemní akce
První kontakt e-mailem.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Alewerans s.r.o.
Místo výkonu práce:
Rokytno
Platové ohodnocení:
28 000 – 36 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Pracovní poměr:
Od 20.1.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Jiří Hloch, jednatel
Telefon: 603 999 848
E-mail: job@alewerans.com
Referenční číslo ÚP:
30131720713
Poslední aktualizace:
14. 1. 2025