Obchodní asistent/ka
CZECH INSURANCE AGENCY s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru financí na pozici Obchodní asistent/ka. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením od 25 000 do 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je CZECH INSURANCE AGENCY s.r.o. - provozovna, okres Pardubice. Nástup možný od 1.7.2025. Další informace vám poskytne Kateřina Juklová, e-mail: juklova@czechinsurance.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Společnost CZECH INSURANCE AGENCY, s. r. o. hledá vhodné kandidáty na obsazení pracovní pozice Obchodní asistentka.
Náplň práce:
- administrativní činnost (zajištění chodu kanceláře, archivace pojistných smluv, zpracování korespondence, apod.),
- servis klientům v oblasti likvidace pojistných událostí (hlášení pojistných událostí, kompletace dokumentů potřebných pro likvidaci, kontrola výplat pojistného plnění).
Požadujeme:
- min. SŠ vzdělání, nejlépe obchodního zaměření,
- samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost,
- dobré komunikační schopnosti, ochota a proaktivita při řešení úkolů,
Nabízíme:
- velmi moderní a atraktivní pracovní prostředí,
- práci v milém kolektivu,
- zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci,
První kontakt e-mailem.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
CZECH INSURANCE AGENCY s.r.o.
Místo výkonu práce:
Pardubice
Platové ohodnocení:
25 000 – 40 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.7.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Kateřina Juklová
E-mail: juklova@czechinsurance.cz
Referenční číslo ÚP:
31386220743
Poslední aktualizace:
3. 6. 2025