Administrativní pracovník/pracovníce na oddělení pohledávek a přestupků
Město Přelouč nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Administrativní pracovník/pracovníce na oddělení pohledávek a přestupků. Práce na plný nebo zkrácený úvazek s pružnou pracovní dobou. Pracovní poměr/Dohoda o provedení práce s ohodnocením od 30 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je Město Přelouč, okres Pardubice. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Zuzana Hladíková, tel.: 466 094 105, e-mail: zuzana.hladikova@mestoprelouc.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Nástup 1.9.2025 nebo dohodou.
Náplň práce:
- administrativní podpora vedoucí oddělení, včetně evidence a archivace dokumentů
- agenda nájemních smluv na městské byty
- administrativní činnosti u vymáhání pohledávek mimo daňový řád
- plnění úkolů člena přestupkové komise
- zveřejňování smluv a objednávek do registru smluv
- pořizování výpisů z evidence skutečných majitelů, vyvěšování písemností na úřední desku, a další
Zaměstnanecké výhody: benefity pro zaměstnance, stravenková karta, volnočasové benefity,výhodné telefonní tarify, po zkušební době osobní příplatek, mimořádné odměny
Přihlášky do 31. 7. 2025 do 11:30 hodin.
Bližší informace: www.mestoprelouc.cz
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Město Přelouč
Místo výkonu práce:
Přelouč
Platové ohodnocení:
30 000 – 35 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.9.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva, Dohoda o provedení práce
První kontakt
Kontaktní osoba: Zuzana Hladíková
Telefon: 466 094 105
E-mail: zuzana.hladikova@mestoprelouc.cz
Referenční číslo ÚP:
31497580720
Poslední aktualizace:
24. 6. 2025