Asistent/ka realitní kanceláře
Clever Service Chrudim s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistent/ka realitní kanceláře. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 22 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO (vyučení s maturitou). Místem pracoviště je Clever Service Chrudim s.r.o. - pracoviště Pardubice, okres Pardubice. Nástup možný od 1.9.2025. Další informace vám poskytne Ing. Jarmila Hrbková, tel.: 602 623 336, e-mail: administrativa@hchig.cz.
Poznámka zaměstnavatele
Hledáme asistenta/ku do realitní kanceláře.
Hledáte práci, kde to má smysl, různorodost a fajn tým? Přidejte se k nám!
Co budete dělat?
- pomoc manažerovi s denním chodem kanceláře
- komunikace s klienty
- příprava smluv a dokumentů
- organizace schůzek a prohlídek
- podpora týmu makléřů
Co očekáváme?
- spolehlivost, organizační schopnosti, příjemné vystupování
- zkušenosti výhodou, ale vše Vás naučíme
Nabízíme:
- fixní mzdu + bonusy
- zaškolení a podporu zkušeného týmu
- příležitost růst a učit se nové věci
První kontakt e-mailem.
Informace o pracovním místě
Zaměstnavatel:
Clever Service Chrudim s.r.o.
Místo výkonu práce:
Pardubice
Platové ohodnocení:
22 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 1.9.2025
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
První kontakt
Kontaktní osoba: Ing. Jarmila Hrbková
Telefon: 602 623 336
E-mail: administrativa@hchig.cz
Referenční číslo ÚP:
31669660757
Poslední aktualizace:
29. 7. 2025